Sunday 11 May 2014

assalamualaikum dan selamat pagi . hari nih ade ceramah CIDB untuk student KKTMSG . but for DTM jee . btw nak cakap yang sekarang nih semua tengah tido . actually update blog nihh just nak tuju dekat orang yang suka sangat bash aku . aku tak tahu ape masalah diorang nak bash life aku and cara aku . kenape ? life and cara aku ade bawak masalah kat sesiapa ke ? sampai nak mengata aku ? aku rasa aku dah tak ade masalah lagi dengan sesiapa . hmm . tapi mungkin si desprate tuhh jee yang still nak cari pasal lagi dengan aku ? haha . kesian ! dah lha cakap konon ade spy kat sini ? setahu aku . semua orang kat kolej nihh okayhh je dengan aku . tapi mungkin ade lha kot . mesty spy kau tuhh macam kau kan ? haha . hipokrit ? talam dua muka ? nak cari mesty tak dapat punyaa lhaa . aku syak mestyy spy kau nihh luar nampak macam baik . tapi mulut ? astagfirullahhal'azim ! macam kau lha . :D this is so funny lha sakai ! nikmati lha hidup kau sendiri . alaaa . life aku nihh tak ade lha seronok sangat sampai kau kene stalk tiap hari and judge tiap hari . kalau kau rasa seronok sangat . ehh . takpe lhaa . teruskan jee . sebab kau buat aku jadi macam . ehh . bangga nyaa . hohhh . kelakar sangat ! satu lagi . aku tak hadap kayhh dekat pakwe orang . kalau single . mungkin lhaa . hadap sikit . haha . watch out ! haha . okayhh bye . 

to :desprate women !

No comments:

Post a Comment