Monday 18 August 2014

 starting dia sebab moment wechat aku . aku cakap jamuan raya kos aku hampeh . aku cuma post aku punya pendapat . aku tak tahu pulak ramai yang nak menyemak bash aku punya moment . bajet macam perfect sangat je . tak payah lha nak bajet macam kau seorang jee yang jayakan program tuhh . ingat aku taknak get involved ke benda alah tu ? wei cibai ! sape ahh tak sakit hati bile kite excited nak buat satu benda tuhh . tetibe kene perli . 

"ape jawatan kau ? dia yang ketua program pun tak lebih lebih . nih kau pulak yang lebih ? "

sakit je lha hati aku nii haaa . terus hilang mood aku bila orang dah cakap macam tuhh . elok elok orang nak tolong . terus takde masa weh ! tuu lha orang cakap . bila bercakap tuhh biar lha berlapik . bila orang dah cerita benda sebenar baru lha nak cakap bila masa aku cakap macam tuh ? fuck bapak kau ahh .  

benda kecik jadi besar sebab mulut macam celaka . tuhh ahh dia . benda aku update umum ! and aku memang tuju dekat senior yang bajet good . ( A...A)
yup ? asal ? marah ? 
kesah pulak aku ?
time kau cakap sebelum tuhh ade kau pikir pasal perasaan orang ? tak ade kan ?
aku tahu ahh kau budak dekan . tapi tak payah ahh nak perlekehkan orang lha sial !


aku paling menyampah gila bila orang menengking dekat aku . fuck ahh hidup kau . bila aku cakap baik baik . kau pulak nak menengking . ingat kau bagus sangat ahhh ? 


kawan ? 

sampai bila kau nak jadi batu api ? seronok ke buat cerita buruk pasal orang ? seronok ke buat orang benci kat kawan kau sendiri ? 

maybe life kau tak seronok macam life aku . then kau nak buat cerita pasal aku ?
teruskan ahh wehh !
asalkan kau bahagia . 

aku tak dapat nak maafkan kau selagi orang yang kau cerita buruk pasal aku tuhh tak tahu cerita yang sebenar .ye ! sekarang kau memang seronok .tunggu lha bila tibe mase perhitungan . kau cari lha aku sampai dapat wahai kawan . 

aku mintak maaf sangat sangat kat semua yang menjayakan jamuan DTM . kalau ade ayat aku yang buat kau orang sakit hati . aku cuma luah ape yang aku rasa . kalau rasa tak puas hati dengan statement aku boleh cakap baik baik kot . tak perlu lha nak berbalas balas moment kat wechat tuhh . macam budak budak yang spender mak bapak belikan lha wehh . (tak matang)

tak perlu kot kau orang nak besarkan cerita sampai screenshot then sebar sebar . 
batu api kay tuhh ! 


kalau luah kat sini pun kene bash tak tahu ahh nak cakap ape . 
HAHAHAHAHA
k bye .
fuck to you lha perempuan celaka yang mulut longkang ! (orik)

No comments:

Post a Comment